Liene Grantiņa

Klīniskais un veselības psihologs, 
Izglītības un skolu psihologs, 
Konsultatīvais psihologs
Sistēmiskās ģimenes psihoterapijas apmācībā

Sociālo zinātņu maģistra grāds psiholoģijā, psihologa kvalifikācija (RPIVA, Diploma sērija PDE Nr. 4161, psihologu reģistra nr. 7000517, Sert. Nr. 1300784; 11005351500401). 

Darbā izmantoju: Smilšu spēles metodes, Marte Meo metodes, Pasaku terapijas metodes, Terapeitiskās tehnikas darbā ar vardarbībā cietušiem bērniem, Vudkoka – Džonsona starptautiskā izdevuma Kognitīvo spēju testu, Minhenes funkcionālās attīstības diagnostikas metodi, Latvijas Klīnisko personības testu u.c.

Prakses vietas:

  • Privātprakse - Psiholoģiskā konsultēšanas centrā  Saulkrastos, Zvejniekciemā un Rīgā Teikā
  • Rīgas Sos ciemati

Tālākizglītība:

2022               Sistēmiskās ģimenes psihoterapijas apmācības.
2021                Smilšu spēles metodes apmācības. Lindes fon Keizerlinkas Smilšu Spēles Terapijas Institūts. Sertifikāts.
2018                Pasaku terapijas metodes apmācība, Jeļena Beļinskaja (Baltkrievija), Moreno Institūts, Rīgā. Nr. 2018/013

Izglītība:

2012-2016    Profesionālā maģistra grāds psiholoģijā, psihologa kvalifikācija. (RPIVA, Diploma sērija PDE Nr. 4161) Praktisko psihologu maģistrantūra. 

2011.19.09.  Sociālo zinātņu bakalaura grāds psiholoģijā (RSEBA, Diploma sērija BDE, nr.0006) Rīgas Starptautiskā ekonomikas un biznesa  administrācijas augstskola Biznesa psiholoģijas programma.

2007-2010    Starptautiskās praktiskās psiholoģijas augstskolas Praktiskās psiholoģijas programma.

2006-2007    Latvijas Universitātes Teoloģijas fakultātes Reliģijas un ētikas skolotāja kvalifikācija. (Diploma sērija PDC, Nr. 4813.)

2005-2006    Latvijas Universitātes Humanitāro zinātņu bakalaurs teoloģijā un reliģiju zinātnēs (Diploma sērija BDC Nr. 1745).

Apmācības:

2022               BAASIK. Vienotā bērnu agrīnās attīstības vajadzību novērtējuma metodisko instrumentu komplekta izstrāde. 

2021                Apmācības   “Ceļvedis audzinot pusaudzi” (40 akadēmiskās stundas), 

                        nodibinājuma “Centrs Dardzedze” organizēto “ Ceļvedis audzinot pusaudzi” (CAP) CAP Apliecība nr. 21-11/III-III.

2020                Psiholoģiskā novērtēšana ar Latvijas klīnisko personības testu pieaugušajiem.

2019.22.10.     Speciālās zināšanas bērnu tiesību aizsardzības jomā psihologiem (24h). Apliecības nr. 19-7533. Rīgas izglītības un  

                         informatīvi metodiskais centrs.

2018                „Agrīnās attīstības izvērtēšana, izmantojot Minhenes funkcionālās attīstības diagnostikas metode”, Liepājas Universitāte, Nr.  

                         4.-4.23/18/203, Liepāja.

2018                „Agrīnās intervences pieejas soļi”, Ieva Bite, Mācību centrs Atbalsts, Rīga.

2018                Metaforisko kāršu pielietojums terapeitiskajā darbā, Jeļena Beļinskaja (Baltkrievija), Moreno Institūts, Rīgā. Nr. 2018/049

2017                Selektīvais mutisms un bērni ar autiskā spektra traucējumiem. Laura Ķevere. Latvijas Bērnu Psihiatru asociācija, LSPA.

2017                Ahenbaha aptauju lietošana un interpretācija pirmskolas, skolas vecuma bērnu un pieaugušo novērtēšanā. Latvijas Klīnisko   

                        psihologu  asociācija, I. Bite.

2016                Terapeitiskās tehnikas un instrumenti darbā ar vardarbībā cietušiem bērniem (Centrs Dardedze).

2016                Darbs ar pusaudžiem mobinga novēršanā, izmantojot spēli "Kas un Kāds Es esmu?! (Centrs Dardedze)

2016                Aptaujas vecākiem, lai palīdzētu identificēt bērnus ar UDHS, datu interpretācija un darbs ar bērnu (SPA,  J. Grants).

2015                Darbs ar agresīviem, impulsīviem, hiperaktīviem bērniem (SPA, J. Grants, A. Plisko)

2015                Domāšanas procesu izpēte izmantojot Priekšmetu klasifikācijas un Liekā priekšmeta izlēgšanas metodikas (LPB, N.              

                        Razgaila).

2011                 Vudkoka – Džonsona starptautiskā izdevuma Kognitīvo spēju testa apmācība (Sert.nr.272-20-2011)15       

Publikācijas:

2022               Rakstu virkne Fondam Līdzskaņa Mūziķu skrējienam 

2016                Pedagogu un vecāku gaidu un attieksmes saistība ar skolēna pašizjūtas faktoriem. Psiholoģija ģimenei un skolai. 2016.08.

2016                Sarma, Plaude, Pedagoga un vecāku attieksmes un gaidu saistība ar

                        skolēna pašizjūtu. Globe edit, 136.lpp.

2016                Pedagoga un vecāku gaidu un attieksmes saistība ar skolēna

                        pašizjūtas faktoriem. RPIVA, 9. Zinātniskā konference. Teorija praksei mūsdienu sabiedrības izglītībā.

2015                Skolēnu trauksme un skolotāju gaidas. Psiholoģija mums 2015.12              

2012                Garīdznieku apmierinātība ar darbu. Psiholoģija mums.